Leírás és Paraméterek
Ezen ital hírnevét és minőségét az idők során tökéletesítették, de annak kezdetén egy elszánt és tehetséges férfi állt, aki skót whisky iránti szenvedélyével elindította ezt a sikertörténetet. Matthew Gloag, a whisky kereskedelmet a 19. század elején Perth-ben kezdte. Az üzletet fiával, William B. Gloaggal közösen vezették, és már ekkor élvezhették jó hírnévüket a legjobb minőségű borok és égetett szeszesitalok forgalmazójaként. Az igazi áttörést azonban 1860-ban érték el, amikor a Famous Grouse elkészítésére összpontosítottak. A Gloag család kiváló ízléséről és elhivatottságáról tanúskodik, hogy az italhoz választották a siket fajd szimbólumát, amelyet Matthew Gloag lánya alkotott meg és tett a termék motívumává. Ez az ikonikus madár a whisky hosszú hagyományait és minőségét szimbolizálja. A "Famous Grouse" név pedig egyfajta önfeledt népszerűséggel és rajongással alakult ki, ahogy a márka híre terjedt. Az 1930-as évekre a Famous Grouse már a világ egyik kedvenc whiskymárkájává vált, meghódítva Angliát, Európát, Ázsiát, és egészen Ausztráliáig. A siker azóta sem hagyott alább, évente több mint 2 millió kartont értékesítenek világszerte, és a Famous Grouse hűséges rajongói közt számos hűség köti a márka kivételes minőségéhez. A Famous Grouse nem csak a kiváló ízéről és hagyományairól híres, hanem a termék szimbólumáról, a vadon élő skót "Nevezetes Fajdmadról" is. Ez a madár nemcsak egy lenyűgöző vizuális élményt kínál gazdag, lazacvörös tollazatával, de mély tradícióval is rendelkezik. Régen a királyi vadászatok alkalmával is tekintélyes zsákmánynak számított, így egyfajta skót kultúrális örökség része is lett.
Alkohol tartalom | 40 % |
Alkohol tartalom kategória | 40% - 42% |
Gyártó/Palackozó | Highland Distilleries |
Ital típus | Blended |
Származási hely | Skócia |
Űrtartalom | Kicsi |