Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

 

 

Szállítás MPL Futárszolgálattal

 

 

1 munkanapos átfutási idő: a kézbesítésre az ÁSZF-ben foglaltak szerint, várhatóan a felvételt követő munkanapon kerül sor.

Házhoz kézbesítésnél: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

 Kézbesítés PostaPontra: A Postára (Postán maradóként) vagy Partner PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely 5 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Több, mint 180 postánál - külön díj felszámítása nélkül – a hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok

Nyomkövetés: az MPL valós idejű információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről. A szolgáltatás a Nyomkövetés oldalon vagy a Posta mobilapplikációban érhető el.

Díjszabás:

- MPL házhozszállítás bruttó 3450,-Ft, mely magában foglalja a törékeny kezelés extra felárát is 

- MPL csomagpontra szállítás esetén: bruttó 1.732,-Ft mely magában foglalja a törékeny kezelés extra felárát is 

Választható fizetési módok:

  • Bankkártyás fizetés (online felületünkön, vásárláskor) – ingyenes
  • Utánvétes fizetési módra 150000 Ft-ig van lehetőség felette csak bankkártyás fizetési lehetőség lehetséges
  • utánvét díja bruttó 700,- Ft

Utánvétes fizetés esetében a rendelés átvételénél kell fizetnie a felhasználónak. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük számoljon vele, hogy bruttó 700,- Ft kezelési költséget számítunk fel. 

 

 

Szállítás Pick Pack csomagpontra: 

 

 

Rendelését kérheti az ország bármely Pick Pack pontjára. 1-3 munkanap alatt kiszállítjuk.

Csomagja megérkezéséről a megrendelő SMS formájában értesül majd.

 

Házhozszállítás Sprinter futárszolgálattal:

 

Rendelését az ország bármely pontjára kézbesítjük Önnek, amelyet fogadhat otthon, munkahelyén vagy bárhol, ahol szállítási időpontjában csomagját tudja fogadni. A szállítási idő 1 munkanap.

40 kg feletti rendelésének szállítási díját egyedileg e-mailben egyeztetjük megrendelőinkkel, a kézbesítés csak ennek írásbeli visszaigazolása után indul.

A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál ellenőrizheti.

Amennyiben egy rendelés feldolgozási időszakon belül (adott nap délelőtt 10 órától másnap délelőtt 10 óráig ) azonos e-mail címmel és/vagy névvel és/vagy azonos szállítási adatokkal 2 vagy több rendelés érkezik be a www.drinkmix.hu áruházba, akkor webáruházunk fenntartja a jogot arra, hogy a rendeléseket egy rendelésként kezelje. Ez esetben az egyes rendelések összsúlya és összértéke alapján kerülnek kiszámításra az épp hatályos szállítási és egyéb költségek.

Díjszabás:

30.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes

30.000 Ft alatti vásárlás esetén a szállítás:

-Sprinter futárszolgálattal bruttó 1790,-Ft

-Pick Pack pontra történő szállítás esetén: bruttó 990,-Ft

A csomag súlya maximum 25 kg lehet, maximális csomagméret: 38*28*20. Ettől nagyobb méretű csomagok esetekben a szállítási díját egyedileg e-mailben egyeztetjük megrendelőinkkel, a kézbesítés csak ennek írásbeli visszaigazolása után indul.

Választható fizetési módok:

  • Bankkártyás fizetés (online felületünkön, vásárláskor) – ingyenes
  • Utánvétes fizetési módra 150000 Ft-ig van lehetőség felette csak bankkártyás fizetési lehetőség lehetséges
  • utánvét díja bruttó 400,- Ft

Utánvétes fizetés esetében a rendelés átvételénél kell fizetnie a felhasználónak. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük számoljon vele, hogy bruttó 400,- Ft kezelési költséget számítunk fel. 

Információk a Sprinter futárszolgálattal történő kiszállításról:  

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon napközben történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail és SMS üzenetben tájékoztatjuk. A szállítás napján SMS értesítést küldünk a várható érkezésről 3 órás időintervallumban. A kézbesítési intervallum tájékoztató jellegű ettől a futárok forgalmi és egyéb okokból kifolyólag eltérhetnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatban kérése lenne (szállítási határidő, szállítási intervallum) kérem ezt előre jelezze, melyet továbbítunk a futárszolgálat felé. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási igényt továbbításával nem garantáljunk annak feltétlen betartását, mivel, a futárok túraterv szerint végzik a kézbesítést. természetesen mind mi, mind futárszolgálatunk lehetőségeihez mérten törekszik a szállítási igények betartására. 

Információ a csomagról

Csomagja összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést. Az SMS-ben szereplő csomagszám segítségével partnerünknél érdeklődhet a csomag státusza felől. 

Első kézbesítéskor éppen nincs otthon? Ingyenesen újra kiszállítjuk! 

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását első alkalommal nem tudja teljesíteni, úgy a futárszolgálat egy második alkalommal díjmentesen megkísérli a kiszállítást. A csomagok kézbesítését a futárszolgálat egy nap csak egyszer kísérli meg, újra kézbesítésre az első alkalom utáni 1-3 munkanapon belül kerülhet sor.

Szállítási garancia 

Nem kell aggódnia, hogy csomagjával a szállítás során bármi baj történhet. Kollégáink kiemelt figyelmet fordítanak a csomag törésbiztos összeállítására, így azok az esetek közel 100%-ban épségben célhoz is érnek. Amennyiben esetleg a csomag a szállítás során mégis megsérülne, úgy csomagját visszafordíttatjuk és a rendelést díjmentesen újra feladjuk Önnek. FONTOS! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.*

 A szolgáltatás tartalma

Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az alábbi szolgáltatásokat nyújtják Önnek:

Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház földszintje)

Csomagkézbesítés a bejárati ajtóig (raklapos szállítás esetén)

Fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelések a futárszolgálatnak történő átadás helyett saját futárjaink segítségével kézbesítsük. Ilyen esetben a kézbesítésről SMS értesítést nem küldünk, hanem kollégáink telefonon keresik Önt a kézbesítéssel kapcsolatban.

 Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:

 SPRINTER Futárszolgálat 

Telefonszám: +36 1 881 2615

E-mail: info@sprinter.hu

A SPRINTER Futárszolgálat által szállított csomagok esetén a csomagbontást a futár nem minden esetben várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheti annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését. Külsérelmi nyom hiányában a törésgarancia kizárólag abban az esetben érvényesíthető, ha azt a futárnak jegyzőkönyv felvétele mellett vagy a SPRINTER ügyfélszolgálatán külön jelzésre és részükről befogadásra kerül. Egyéb probléma (hiányos vagy téves csomag) esetén az átvétel napján lehetőség van panasszal élni, melyet a rendelkezésre álló kamerafelvételek alapján kivizsgálunk és 5 munkanapon belül visszajelzünk. Csomagjainkat minden esetben csak 18 életévét betöltött személy vehet át függetlenül a rendelést leadó személy korától. Jelen kikötést minden csomagunkon külön jelzünk a kézbesítők felé, akik jogosultak ellenőrizni a feltételnek való megfelelést.