FOXPOST-PACKETA CSOMAGAUTOMATA ÉS CSOMAGPONT
A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód.
Miért ajánljuk a FoxPost csomagautomatát?
- Rendelésed akár 1 munkanap alatt kiszállítják.
- Az automaták könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, beltéren és kültéren egyaránt 0-24-ben is elérhetőek.
- Csomagod bármikor és bárhol nyomon követheted a FOXPOST applikációban, és segítségével át is veheted.
- Amint a csomag megérkezik az automatába, e-mailben és elsődlegesen Viberen vagy SMS-ben értesítenek, valamint megküldik számodra az egyedi kódot, mellyel 5 napig átveheted.
- Mégsem tetszik a termék? Csomagodat az átvételtől számított 14 napig a webshop kondíciói szerint visszaküldheted FOXPOST automatán keresztül, ingyenesen.
- Ezzel az átvételi móddal nem csak időt takarítuk meg, hanem a környezetet is kíméljük, hiszen nem kell a futárnak házhoz mennie.
FONTOS! Az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni vagy FOXPOST applikációs átvétel esetén SimplePay-en keresztül!
A FoxPost csomagátvételről bővebben >> itt olvashat <<
A FoxPost Csomagautomata keresőt >> itt találja <<
PACKETA
Webáruházunkban FOXPOST szállítási módszer választásánál 2025. 03. 05-től a FOXPOST csomagautomaták mellett a Packeta magyarországi hálózata is megjelenik Z-BOX csomagautomaták és Z-Pont átvevőhelyek formájában, csomagodat ezekbe az átvételi pontokba is kérheted. Ezen szállítási formák együttesen a FOXPOST – Packeta Group szállítási lehetőség választásával érhetők el a rendelési folyamatban. Az egyes átvételi pontok egymástól eltérő szolgáltatásokkal rendelkeznek, amelyekről részletes tájékoztatást az adott helyszín kiválasztása során, annak leírásában találsz.
Hogyan tudod átvenni a csomagodat Packeta automatából (Z-BOX-ból)?
Ha csomagod Z-BOX-ba érkezett, átveheted a Packeta app segítségével vagy átvételi jelszóval a kezelőpanel felületén. Amennyiben az applikációs megoldást választod, a Z-BOX-hoz érve kapcsold be a telefonodon a Bluetooth és a helymeghatározási szolgáltatást. Nyisd meg az alkalmazást, amely automatikusan párosítja a készülékedet a Z-BOX-szal, majd kinyitja a csomagodat tartalmazó rekeszt is. Ha nem a Packeta applikáció segítségével szeretnéd átvenni a csomagot, az átvételi értesítőben megkapott jelszót kell megadnod a Z-BOX kezelőpaneljének segítségével. Ha utánvétes a csomagod, két megoldás áll rendelkezésedre: használd az applikációt vagy az átvételi értesítőben megkapott linken keresztüli fizetési lehetőséget. A különböző átvételi pontokon a tárolási idők eltérőek lehetnek.
Hogyan tudod átvenni a csomagodat Packeta átvevőhelyen (Z-Ponton)?
Ha csomagodat átvevőhelyre kéred, csupán meg kell adnod a jelszót a csomag átvételéhez a átvevőhely alkalmazottjának. Ha a csomag utánvétes, az utánvét összegét kiegyenlítheted készpénzben vagy bankkártyával is, függetlenül attól, hogy az adott átvevőhelyen van-e bankkártya terminál. Ha nincs terminál, de szeretnél értintésmentesen, bankkártyával fizetni, jelezd ezt az átvevőhely alkalmazottjának, aki egy ún. fizetési linket küld az okostelefonodra. Erre a linkre kattintva, ott helyben ki tudod fizetni az összeget. Z-Pontokon a csomagodat 7 naptári napig tárolják, amelyet még 2 alkalommal, 7-7 nappal lehet meghosszabbítani.
Ha a csomaggal kapcsolatban kérdésed vagy problémád merül fel, továbbra is az átvételi helynek megfelelő szolgáltató Ügyfélszolgálatát kell hívnod.
Milyen új információkat tartalmaz a FOXPOST által fejlesztett új átvételi pont választó oldal?
• Az átvételi pontok neve kiegészül az átvételi pont típusával (FOXPOST, Z-BOX, Z-Pont)
• Ikonok formájában megjelennek az átvételi ponton elérhető fizetési lehetőségek (készpénz, bankkártya, Packeta applikáció, fizetési link)
Díjszabás:
30.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes
30.000 Ft alatti vásárlás esetén a szállítás:
- Foxpost-Packeta csomagautomata,csomagpont bruttó 990,-Ft
Választható fizetési módok:
Bankkártyás fizetés (online felületünkön, vásárláskor) – ingyenes
Utánvétes fizetési módra 50000 Ft-ig van lehetőség felette csak bankkártyás fizetési lehetőség lehetséges
utánvét díja bruttó 400,- Ft
Utánvétes fizetés esetében a rendelés átvételénél kell fizetnie a felhasználónak. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük számoljon vele, hogy bruttó 400,- Ft kezelési költséget számítunk fel.
Ha rendelése több mint négy termékből áll, egy dobozban nem tudjuk feladni. Ilyenkor az utánvét összegét a dobozok száma szerint osztjuk el, és a rendelése több rekeszbe kerül az automatába. Ebben az esetben nem tudjuk garantálni, hogy rendelése egyszerre kerül kiszállításra, mert külön csomagszámon kerülnek rögzítésre a dobozok. Csomagpontos rendeléseknél is osztjuk az utánvét összegét, ha több mint négy termékből áll a rendelés. Kérjük, ha lehetséges, válassza a SimplePay fizetési módot a több mint négy terméket meghaladó rendelésekhez.
Foxpost elérhetősége:
Tel.: 06-1-999-0-369
(munkanapokon 08:00-20:00)
A telefonszám belföldi normál díjas tarifával hívható.
E-mail: info@foxpost.hu
Fáma Futárszolgálat
Szállítási idő 1-2 munkanap
Minden nap 10-ig beérkezett rendelések még aznap feladásra kerülnek, amennyiben a rendelt termék raktárkészleten van. A 10 óra után beérkezett rendeléseket másnap adjuk fel. Egyéni kérés esetén keressenek minket telefonon.
A Vállalkozó a küldeményeket a Megrendelő által a megrendeléskor megjelölt, a küldeményen, vagy annak kísérő okiratán feltüntetett és azon részletezett azonosítható címhelyen kézbesíti, kivéve, ha a felek megállapodása, illetve a küldemény Címzettje ettől eltérően rendelkezik. A személyes kézbesítés érdekében a Címzett köteles biztosítani a címhely egyszerű beazonosíthatóságát, valamint könnyű és biztonságos megközelítését (különösen lépcsőházi kulcs, kapukód rendelkezésre bocsátása a kézbesítés érdekében, az állattartás szabályainak betartása, emeletes épület esetén megfelelő lift működése, a címhely speciális védőfelszerelés és védőeszköz nélkül megközelíthető legyen, a címhelyre engedély vagy hozzájárulás nélkül beléphessen, a futár személyi biztonságát a kézbesítés ne veszélyeztesse, a címhely megfelelő burkolatú úton történő megközelítése legyen lehetséges).
Fáma futárszolgálat elérhetősége:
Csomaginformáció: +36-1-300-9500
E-mail: info@famafutar.hu
Díjszabás:
30.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes
30.000 Ft alatti vásárlás esetén a szállítás:
- Fáma futárszolgálattal bruttó 1990,-Ft
Választható fizetési módok:
Bankkártyás fizetés (online felületünkön, vásárláskor) – ingyenes
Utánvétes fizetési módra 150000 Ft-ig van lehetőség felette csak bankkártyás fizetési lehetőség lehetséges
utánvét díja bruttó 400,- Ft
Utánvétes fizetés esetében a rendelés átvételénél kell fizetnie a felhasználónak. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük számoljon vele, hogy bruttó 400,- Ft kezelési költséget számítunk fel.
Gls Futárszolgálat
Házhozszállítás
Belföldön a normál szállítási idő 1-2 munkanap, ami magában foglalja a felvételt és a kézbesítést is. Sikertelen kézbesítés esetén a visszaszállítás díjmentes. A GLS külön ügyfélszolgálatot tart fenn a feladóknak (7.00 - 18.00) és a címzetteknek (7.00 - 20.00).
Elérhetőségek:
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el
Telefon: (+36 29) 88 67 00
Mobil: +36 20 890-0660*
GLS Csomagpont
Címzettek részére csomagátvételi lehetőséget is biztosít minden GLS CsomagPont.
Ha rendelése több mint négy termékből áll, egy dobozban nem tudjuk feladni. Ilyenkor az utánvét összegét a dobozok száma szerint osztjuk el, és a rendelése több rekeszbe kerül az automatába. Ebben az esetben nem tudjuk garantálni, hogy rendelése egyszerre kerül kiszállításra, mert külön csomagszámon kerülnek rögzítésre a dobozok. Csomagpontos rendeléseknél is osztjuk az utánvét összegét, ha több mint négy termékből áll a rendelés. Kérjük, ha lehetséges, válassza a SimplePay fizetési módot a több mint négy terméket meghaladó rendelésekhez.
GLS csomagautomata
Csomagját lehetősége van automatába is kérni. Amennyiben túltelítettség lenne az automatában a Gls munkatársai felveszik Önnel a kapcsolatot és kiválaszthat egy új átvételi helyet amely lehet csomagautomata vagy csomagpont is. Amennyiben nem megfelelő egyik se a Gls munkatársai kiszállítják Önnek a csomagot.
Ha rendelése több mint négy termékből áll, egy dobozban nem tudjuk feladni. Ilyenkor az utánvét összegét a dobozok száma szerint osztjuk el, és a rendelése több rekeszbe kerül az automatába. Ebben az esetben nem tudjuk garantálni, hogy rendelése egyszerre kerül kiszállításra, mert külön csomagszámon kerülnek rögzítésre a dobozok. Csomagpontos rendeléseknél is osztjuk az utánvét összegét, ha több mint négy termékből áll a rendelés. Kérjük, ha lehetséges, válassza a SimplePay fizetési módot a több mint négy terméket meghaladó rendelésekhez.
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
Automatikus SMS értesítés, amely a következőket tartalmazza:
egy 3 órás időablak, amikor a csomag érkezhet
a futár telefonszáma
csomagazonosító szám
utánvét összege
Díjszabás:
- GLS futárszolgálattal bruttó 2990,-Ft
-GLS csomagpont, automata bruttó 1750,-Ft
GLS csomagpont és automata esetén 30.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes
Választható fizetési módok:
Bankkártyás fizetés (online felületünkön, vásárláskor) – ingyenes
Utánvétes fizetési módra 60.000 Ft-ig van lehetőség felette csak bankkártyás fizetési lehetőség lehetséges
utánvét díja bruttó 400,- Ft
Utánvétes fizetés esetében a rendelés átvételénél kell fizetnie a felhasználónak. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük számoljon vele, hogy bruttó 400,- Ft kezelési költséget számítunk fel.
Szállítás MPL Futárszolgálattal
1 munkanapos átfutási idő: a kézbesítésre az ÁSZF-ben foglaltak szerint, várhatóan a felvételt követő munkanapon kerül sor.
Minden nap 10-ig beérkezett rendelések még aznap feladásra kerülnek, amennyiben a rendelt termék raktárkészleten van. A 10 óra után beérkezett rendeléseket másnap adjuk fel. Egyéni kérés esetén keressenek minket telefonon.
Házhoz kézbesítésnél: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
Kézbesítés PostaPontra: A Postára (Postán maradóként) vagy Partner PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely 5 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Több, mint 180 postánál - külön díj felszámítása nélkül – a hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok
Nyomkövetés: az MPL valós idejű információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről. A szolgáltatás a Nyomkövetés oldalon vagy a Posta mobilapplikációban érhető el.
Díjszabás:
- MPL házhozszállítás bruttó 3450,-Ft, mely magában foglalja a törékeny kezelés extra felárát is
- MPL csomagpontra szállítás esetén: bruttó 1.490,-Ft mely magában foglalja a törékeny kezelés extra felárát is
Választható fizetési módok:
Bankkártyás fizetés (online felületünkön, vásárláskor) – ingyenes
Utánvétes fizetési módra 150000 Ft-ig van lehetőség felette csak bankkártyás fizetési lehetőség lehetséges
utánvét díja bruttó 700,- Ft
Utánvétes fizetés esetében a rendelés átvételénél kell fizetnie a felhasználónak. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük számoljon vele, hogy bruttó 700 Ft kezelési költséget számítunk fel.
MPL elérhetőség:
06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.